תוכנית משרד התחבורה: הורדת מספר ההרוגים בכבישים ב-50% עד 2030

    איתי גדסי No Comments on תוכנית משרד התחבורה: הורדת מספר ההרוגים בכבישים ב-50% עד 2030

    לבקשת ראש הממשלה, היום התקיים דיון על הקטל בכבישים והדרכים למניעת מחיר הדמים הגבוה מהתאונות המתרחשות מידי יום. משרד התחבורה הציג לראש הממשלה את תוכנית 50-30. סמוטריץ': "זה השבוע השני שהעלנו דיון בממשלה על תכנית לאומית להורדת הקטל בדרכים"

    צילום: פלאש 90
    9:21
    08.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "ההתנהגות האלימה של חלק מהמשפחות מרחיקה את החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בקטל בכבישים על שולחן הממשלה: היום (ראשון) לבקשתו של ראש הממשלה התקיימה ישיבה בראשות רה"מ – בנימין נתניהו, שר התחבורה והבטיחות בדרכים – ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושרים נוספים, על הקטל בכבישים והצגת היעד להורדת מספר ההרוגים בשנים הקרובות.

    מנכ"לית הרלב"ד הציגה בפני רה"מ, כיווני פעולה נדרשים להפחתת מספר ההרוגים בתאונות דרכים, כאשר הצעד הראשון הוא הגדרת היעד "50 עד 30" – כלומר הורדת מספר ההרוגים על הכביש ב-50% עדש שנת 2030. זהו יעד ממשלתי המייצר מחויבות ממשלתית לתכנית לאומית מוסדרת בנושא זה.

    במסגרת הסקירה, ביקש רה"מ נתניהו לערוך השוואות עם הנעשה במדינות אחרות; כמו כן, ציין רה"מ כי היעד שהציגה הרלב"ד הוא חשוב ויש לשאוף ליישמו.

    לדברי שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "זה השבוע השני שהעלנו דיון בממשלה על תכנית לאומית להורדת הקטל בדרכים. זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה. כל פצוע והרוג זה משפחה שנהרסת. אני מודה לראש הממשלה על ההירתמות, נעשה הכל בכדי לעמוד ביעדים שהצבנו ואף יותר".

     



    0 תגובות